نکات مهم انتخاب و خرید لباس
نوشته شده توسط : ipooshak

خرید تیشرت نکات بسیار مهمی دارد که امروز در این مقاله قصد داریم که در رابطه با آن صحبت کنیم تا خرید موفقی داشته باشید. تیشرت (به انگلیسی:  T-Shirt/Tee shirt) در واقع محبوب ترین بالاپوشی است که مردان و زنان در سراسر جهان بر تن می کنند و ارزان ترین لباس  ها به شمار می رود. معمولا این لباس، دکمه و یقه نداشته و مردان و زنان می توانند فارغ از جنسیت و سن آن ها را بر تن کنند. نوع آستین کوتاه آن هم در ایام مختلف سال قابل استفاده بوده و می توان طرح و رنگ های مختلفی از آن را خریداری کرد. برند ها برای معروفیت محصولات و خدمات، از چاپ برند روی تیشرت به  عنوان ابزار تبلیغاتی و بازاریابی استفاده می کنند و باشگاه های ورزشی، این محصول را با بهای گزاف به فروش می رسانند.

 

تیشرت راحت ترین لباسی است که در مراسم غیر رسمی به عنوان پوشش کژوال می توان بر تن کرد و اگر روانشناسی رنگ را به خوبی رعایت کنیم و لباسی  متناسب با میمیک چهره و رنگ پوست و مکان و زمان انتخاب کنیم، می توانیم ست لباس خوبی را در اختیار داشته و ظاهری موجه و جذاب را به ارمغان آوریم. در نتیجه خرید تیشرت مناسب بسیار مهم است. فرقی نمی کند که پسر هستید یا دختر، بچه یا میانسال یا بزرگسال، پوشیدن این لباس سن شما را کم کرده و تیپ اسپرت به شما می دهد. مخصوصا اگر آستین کوتاه و طرح دار باشد.  افراد معمولا از تیشرت هایی که پشت طرح دار است خودداری می کنند. مگر این که پیراهن تیم ورزشی یا برند خاصی باشد که به هدف خاصی آن را بر تن کرده باشند.

شما برای تیپ های ارزان اما زیبا و با وقار می توانید تیشرت ( T-shirt ) های خوش طرح و نقش را با شلوار اسپرت و کت تک ست کنید تا استایل جذابی را ارائه کنید. اگر چه این لباس برای پوشش های زیر استفاده می شود، اما اغلب به  عنوان پوششی جداگانه به خصوص در نیمه نخست سال استفاده می شود و وجود طرح و نقش های خوش لعاب رنگی روی این لباس هم می تواند به نوعی ماموریت و هدف خاصی را تداعی کند. 

C:\Users\Maedeh\Desktop\323060_339.jpg

اگر میخواهید لباسی را بپوشید که نسبت به اطرافیانتان متفاوت باشید بهتر است با مد خودتان جلو بروید. شما با خرید خود مد را تعیین می کنید، پس سعی کنید از لباس هایی که باب سلیقه خودتان است استفاده کنید.

اکثر لباس هایی که در تهران به فروش می رسد تایوانی و چینی هستند که به عنوان لباس های ترک به فروش می رسند. بهتر است برای اینکه با اطمینان خرید کنید از فروشگاه هایی که معتبر می باشند لباس خود را تهیه کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که خرید لباس با کیفیت با جنس عالی هزینه بالا و زمان زیادی را لازم دارد.

خرید شلوار جین

در خرید شلوار جین دقت کنید زیرا پس از استفاده شلوارها در تنتان جا باز می کنند. پس لازم است قبل از خرید یک سایز کوچکتر آن را خریداری کنید تا یک بار استفاده اندازه تنتان شود.

تن پوش لباس یکی از موضوعات بسیار مهم در خرید لباس است. راحتی شما در لباس بسیار مهم است; وقتی شما لباس های ساده را به تن می کنید بسیار جذاب تر دیده می شوید اما لباس های زرق و برق دار فرم نامناسبی را دارد. 

 

نکات انتخاب لباس

به هنگام خرید لباس و انتخاب آن حتما به نور اتاق پرو دقت کنید زیرا بعضی از نورها رنگ لباس را جور دیگری نشان می دهند. تاریک بودن اتاق باعث می شود که زیبایی لباس را در تنان تشخیص ندهید.

حتی نوع آینه هم در خرید لباس نقش مهمی دارد زیرا بعضی از آینه ها کشیده و بعضی ها پهن تر نشان می دهند و حالت طبیعی ندارند پس بهتر است تمامی نکات را در نظر داشته باشید.

شما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایران پوشاک می توانید تمامی لباس های خود را با کیفیت عالی و تن خوری بسیار زیبا تهیه کنید بدون آن که از جنس آن نارضایتی داشته باشید. امیدواریم با خواندن این مطالب نکات مفیدی را به شما گفته باشیم.





:: برچسب‌ها: تیشرت ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: